8 Haziran 2012 Cuma

Acunetix WVS Scripting Tool - ara beni ara yar

Bir yandan Acunetix'i kurcalarken klavuzlarda bahsi geçen Scripting Tool'una göz atayım dedim,demez olaydım. Tool'u bulana kadar yarım saat harcadım. Firma nedense ücretsiz olan bu aracı kolay bulunur/indirilir bir yerlere koymamayı tercih etmiş,google aramaları vs nafile. Sonunda aşağıdaki sayfaya eriştim, hint kumaşı tool da sayfanın içinde
http://www.acunetix.com/blog/docs/creating-custom-vulnerability-checks/


Arşiv dosyasını indirmek yetmiyor, "bin" klasorundeki exe'yi programın kurulum klasörü içine kopyalamak lazım. Bunu da yaptım yine dll'e kızdı hata verdi, bunun da nedeni 6 versiyonunu kullanmam.Yeni versiyonu kurduktan sonra sorunsuz kullanabildim. Bu çileyi ben çektim başkası çekmesin diye bloga ekliyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder