1 Haziran 2012 Cuma

Bu mudur?

isc2 twitter hesabında bugün şu tweet vardı "Say goodbye to paper and pencil and hello to Computer-Based Testing for all credentials worldwide",daha önce duyulmuştu aslında isc'nın da sınavlarını bilgisayarla sınav merkezlerinde yapacağı. Şüphesiz maddi kaygıların bir sonucu. Üşenmedim linkleri takip ederek PearsonVue'ya kayıt yaptım
,gördüm ki güzel ülkemde şuan 3 tane sınav merkezi var, bunlardan da sadece 1 tanesinde için sınav tarihi seçilebiliyor. Sınav ücreti 560 euro, sınav süresi 360 dk. CISSP sertifikasının faydasından çok zararını görmüş biri olarak bir kez daha bu sertifikayı almayı düşünmüyorum şimdilik. Tweet'i görünce Netron'da sınava girmek için sabah erken saatlerinde çektiğim çile, sınava ansiklopedi büyüklüğünde sözlüklerle gelen adaylar ve 6 saatlik eziyet tekrar geldi gözümün önüne. Söylenecek çok şey yok, diğer bilgisayara dayalı sınavlar ve tezgaha düşen sertifikalara benzemez umuyorum. CISSP sertifikalı firewall yöneticisi adaylarına başarılar


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder